Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гайволя Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Гайволя Р. Педагогічні умови організації позакласної роботи з фізичного виховання учнів старших класів [Електронний ресурс] / Р. Гайволя // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2014. - Вип. 13. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2014_13_8
| 2. |
Гайволя Р. Розвиток рухових якостей учнів старших класів засобами фізичного виховання в позаурочний час [Електронний ресурс] / Р. Гайволя // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2014. - Вип. 14. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2014_14_11
| 3. |
Гайволя Р. Характеристика показників фізичних якостей старшокласників, які займаються у різних спортивних секціях в позакласний час [Електронний ресурс] / Р. Гайволя // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2(2). - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2(2)__8
| 4. |
Цюпак Ю. Особливості фізичного розвитку юнаків старшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. Цюпак, Р. Гайволя // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 126-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_32 Проаналізовано спеціальну науково-методичну літературу, у якій розглянуто питання особливостей фізичного розвитку дітей старшого шкільного віку. Висвітлено дані літературних джерел, у яких розкрито сенситивні періоди розвитку окремих рухових якостей у цьому віковому періоді. Також висвітлено динаміку різних антропометричних даних і рухових якостей у процесі онтогенезу.
| 5. |
Коцан І. Я. Формування рухових якостей старшокласників у процесі занять східними єдиноборствами [Електронний ресурс] / І. Я. Коцан, Р. Ю. Гайволя // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 19. - С. 107-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_19_21
| 6. |
Цюпак Т. Вплив фізичної терапії на морфофункціональний стан та рухову активність хлопчиків 7–8 років із легкою формою розумової відсталості [Електронний ресурс] / Т. Цюпак, Ю. Цюпак, О. Швай, Ю. Цюпак, Р. Гайволя // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2021. - № 1. - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2021_1_12 В усьому світі відзначається підвищена цікавленість до проблеми розумової відсталості в різних аспектах. Роль фізичної терапії розумово відсталих дітей полягає в корекції рухової сфери, у підвищенні рівня здоров'я та фізичної підготовленості, у позитивному впливі на психоемоційний стан. Мета дослідження - проаналізувати вплив засобів фізичної терапії на морфофункціональний стан і дрібну моторику хлопчиків 7 - 8 років із легкою формою розумової відсталості. У дослідженні, за погодженням батьків, узяли участь 8 хлопчиків віком 7 - 8 років із діагнозом за МКХ-10 "дебільність, F70" легка розумова відсталість. Під час дослідження використовувались теоретичні методи дослідження, клінічний огляд, анкетування, опитування, антропометричні методи, функціональні методи, діагностика рухових функцій. За час експерименту, який тривав 8 міс, показники фізичного розвитку та функціонального стану хлопчиків 7 - 8 років зазнали позитивних змін. Порівняльний аналіз показників розвитку дрібної моторики хлопчиків після експерименту показав значне покращання результатів тестування. Так, під час виконання тесту "Скласти мозаїку" різниця в показниках до та після проведення експерименту становила 2 бали; "Розкладання" та "Застібування гудзиків" поліпшилося на 1,5 балу; "Шнурування" та "Знайти квасолину" на 1,75 балу; "Лови кульку" - на 1,25 балу; "Пересипання" - на 1 бал; "Конструювання з паличок" - на 1,88 балу. Встановлено, що запропонована програма фізичної терапії позитивно вплинула на фізичний розвиток, стан серцево-судинної, дихальної систем і розвиток дрібної моторики хлопчиків 7 - 8 років із розумовою відсталістю легкої форми, що вказує на можливість їх розвитку за своєчасної спеціально спрямованої корекції.
|
|
|